ການຈະລາຈອນແລະປະເພດຂອງຄູ່ແຂ່ງທີ່ສໍາຄັນ; ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເລືອກອັດຕາທີ່ດີທີ່ສຸດແລະເຮັດມັນໂດຍການໂຄສະນາ. ການເຄື່ອນໄຫວການຕະຫຼາດປະສົມປະສານແລະມີຫຼາຍນິ້ວມືເພື່ອປະເມີນຜົນຂອງການ. ສະພາບການທີ່ປະກາດການເລືອກທາງເລືອກຂອງເຈົ້າແມ່ນຂຶ້ນກັບເປົ້າຫມາຍທີ່ພວກເຮົາໄດ້ຕັ້ງໄວ້ສໍາລັບຕົວເຮົາເອງ. ເພື່ອຄິດກ່ຽວກັບມັນ, ຈຸດສໍາຄັນຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດກໍານົດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງ . ລູກຄ້າເປົ້າຫມາຍການດໍາເນີນງານຄວາມສໍາພັນລະຫວ່າງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງກິດຈະກໍາການໂຄສະນາແລະຈໍານວນຂອງ . ໃຊ້ເປັນເຄື່ອງຈັກຊອກຫາລະບຸຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼືອັດຕາການປ່ຽນແປງຂອງຄໍາສັ່ງທີ່ ລາຍຊື່ອີເມວອຸດສາຫະ ກຳ ສະແດງໃຫ້ກັບຜູ້ໃຊ້ທີ່ເຮັດສໍາເລັດການປະຕິບັດເປົ້າຫມາຍ. ເປີເຊັນຂອງຈໍານວນທັງຫມົດຂອງປະຊາຊົນຜູ້ທີ່ຄອບຄອງການໂຄສະນາແມ່ນຂໍ້ຄວາມຢ່າງກວ້າງຂວາງ. KPIs ປ້າຍໂຄສະນາຫຼືວິດີໂອວັດແທກອຸປະກອນການໂຄສະນາຊື່ຂອງຄລິກ. ການປະເມີນອັດຕາຜົນກຳໄລສົ່ງເສີມການຕະຫຼາດ; (ອັດຕາຜົນຕອບແທນຂອງສາຂາການໂຄສະນາ) ຊ່ວຍໃຫ້ເຂົ້າໃຈ. ຖ້າຫາກວ່າທ່ານສາມາດຕິດຕາມມັນ, ມີທາງເລືອກໃນການກໍ່ສ້າງຈໍານວນຫຼາຍສໍາລັບການສົ່ງອັດຕະໂນມັດຂອງ .
ຜະລິດຕະພັນຫຼືການບໍລິການ; ສະເຫນີຄວາມຍືດຫຍຸ່ນການບໍລິການໂຄສະນາອື່ນໆທີ່ກໍານົດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໂຄສະນາຂອງບໍລິບົດການໂຄສະນາເປັນ . ບັນຫານີ້ສ່ວນໃຫຍ່ເປັນພຽງບັນຫາທາງປາກເວົ້າ ເພາະບໍ່ມີຄົນ. ທ່ານສາມາດເວົ້າວ່າຈໍານວນທີ່ແນ່ນອນທີ່ຂຶ້ນກັບປັດໄຈຈໍານວນຫຼາຍລະດັບຂອງຄວາມສາມາດໃນ . ເພື່ອສະແດງໃຫ້ເຫັນການບໍລິການຂອງທ່ານຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງບໍລິສັດສູງຂຶ້ນ, ສູງຂຶ້ນ . ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງແຕ່ລະຄລິກຫນຶ່ງຈຸດແມ່ນຄຸນນະພາບ (ຄຸນນະພາບຂອງເວັບໄຊທ໌ແລະ .
|